det är inga problem

Sitter hemma hos mormor och drar lilla chillen. Kom hit för ett tag sedan efter att ha varit i stallet. Red ut i skogen, alla gångarter och ja, det var väl inte den bästa feelingen jag hade när jag skrittade hemåt. Amir var rätt dryg och rädd för allt. Red på hacket så han blev även ganska stark.

När jag kom tillbaka bestämde jag mig för att dra på banan och ta fram vattenmattan. Som vanligt så fjantade han för den, reste sig och höll på så vi hade en fight där ett tag tills han tillslut gav sig. Då travade/galopperade jag över den tills han var någolunda lugnt. Kände ju att han fortfarande var lite mot när jag gav mig, men jag får fortsätta nöta på den senare.
 
                                             Min fina lilla fegis...♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0