nothing less than fucking perfect

Tja! Förlåt för en sucky uppdatering, fast det kanske är så det ska vara när man har lov - att man inte ska sitta klistrad vid datorn? Iallafall så tillbringades gårdagens kväll hos Linn med lite härligt folk. Såg Barnhemmet och tjockade onyttigheter. Ingen vågade dra hem efter filmen så alla kraschade hos Linn.

Åkte med Tove till stan idag och hoppade av på Teg för att sedan bege mig till stallet. Pga all snö som kommit inatt så var jag bara ute och gick med Amir ca 20min, sedan spenderade jag 15min på att leka med honom. Tog hjälp av en höpåse som jag drog efter marken som Amir nyfiket följde efter, sedan drog jag den lite över ryggen på honom och fick honom att gå över den/ha den under sig och ponnyn var duktig. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0