jag är förlorad

Jag har lyckats undkomma det så länge. Tillochmed när pappa hade det, men nu kan jag knappast klara mig länge till. Sov hos Willy inatt, träffade han tillochmed på stan idag och nu har han fått magsjuka! Fyfaa-an. I'm next, lovar. Klarar jag mig denna gång är jag fan ett underbarn.

Jaja, ska försöka droppa det där nu. Skolan gick snabbt och smidigt idag. Två lektioner, sedan blev det frasses med Agnes och Josse. Åkte därefter till stallet. Har varit hur trött som helst idag och det kändes även när jag red. Var som steget efter Amir, men kom igång lite mer mot slutet. Väl hemma gick jag direkt och la mig och sov till middagen. Där har ni min dag. :) Nu - halv åtta hos mig.


Kommentarer
Postat av: <3

Du kommer inte bli sjuk :)

2011-03-03 @ 14:34:42
Postat av: <3

Hoppas jag:P hehe<3

2011-03-03 @ 14:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0