i wanna know your name

Ser på något program på trean, typ extrema samlare eller vad det heter. Fyfa-an, att man ens kan bo så som dom gör med grejer överallt. Hemskt ju. Iallafall, bakat har jag gjort idag. Provade för första gången baka en pitekaka. Resultatet blev väl kanske inte på topp, men det får duga. Ska ta med lite till skolan imorgon som också några andra guurls i klassen ska göra och så blir det lite kafferep utan kaffe eller rep. eheh. 

Amir fick sig ett pass i skogen idag. Galoppträning stod på schemat. Lät honom galoppera två varv runt "slingan" och första varvet var han väldigt spänd och tittig på det mesta. Andra varvet när han gjort av med lite energi började han bli mer avslappnad, men han lyckades göra världens tvärnit så jag nästan åkte av (stod i lättsits) så då blev jag faktiskt arg på honom. Får fasen börja ha skygglappar på knasen. Dock skärpte Amir sig efter det och gick helt okej. Imorgon blir det nog att rida igenom honom på banan. Behövs. :)

                                        
Min knas ponny♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0