what have i done to fall so hard for you

Usch vad trött jag och Sofia var på morgonen när vi steg upp för att åka med mamma till stan, nästan så vi mådde illa haha. Eller så berodde illamåendet kanske på all kladdkaka vi käkade igår? Ye, bakade kladdkaka, typ för första gången.
Jennies kladdkaka.


Har hunnit vara och göra bort stallet på morgonen. Amir fick sova inne inatt, första gången på nästan 2v. Han gick ut en stund i hagen innan jag skulle rida och jag stod bara och tittade på honom. Han är så fin min lilla ponny. Lika fin var han under ridpasset. Red ut i skogen, på graman, alla gångarter, ca50min. Red på rundbanan och lät honom trava två varv innan han även fick galoppera två varv.

Även Benny som var hur pigg som helst fick komma ut och röra lite på sig. Han hade inte mycket annat än springa i huvudet, men lugnade tillslut ner sig lite iallafall. Piiz out.
            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0