would never leave when you need me most

Var hos ponnyn på morgonen. Red ut i skogen och tränade massa galoppfattningar. Att han skulle lyssna framåt direkt och hålla ett lugnt och jämnt tempo. Galopperade bara några galoppsprång, bröt av och gjorde ny fattning. Lyssnade verkligen super på mig efter en stund och gjorde jättefina byten!

Som sagt så fyller jag år om tre dagar! 21juli. Har egentligen inte mycket jag önskar mig. Har det mesta jag vill ha till både mig och min ponny. Pengar är ju alltid något /jag/ man behöver, men det enda som jag egentligen annars önskar mig är nog en kamera.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack!

Hoppas du får en jättefin födelsedag.



Kram

2011-07-18 @ 19:45:49
URL: http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0