tre hästar i en smäll

Precis kommit hem efter en sjukaste trevlig kväll med Malin. Suttit nere vid vattnet och tryckt i oss massa melon + gurka med dipp, eller var det dipp med gurka?! Överflöd! Innan det var jag och red en massa pållar!

Amir - Började med att rida ut på en gräsväg, fortsatte sedan till åkern och lät honom jobba lite där. Var spänd till en början och hade tankarna på annat håll i traven, men efter att ha fått galoppera en stund blev han riktigt fin! Mjuk och följsam i kroppen och gjorde väldigt fina byten. Red ca 50min.

Lotus - Började med lite fight på gården, ville ju inte lämna kompisarna lillpysen.. Efter att ha blivit bjuden på några bockar fortsatte han snällt framåt och skötte sig jättebra. Red efter en väg och lät honom trava på sidan av. Blev även en kortare galopp. Red ca 55min.

Groks - Koncentrerade sig till en början på att leta efter läskigheter, men droppade det efter en stund och blev jättefin. Mjuk och fin i traven. Red samma väg som med Lotus. Blev mycket skritt. Red ca 55min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0