those words, they never go away

Drog efter middagen och gymmade med Robin. Han var seg och otaggad (ovanligt, jag som brukar vara latmasken), då jag var taggad på köra. Var bara där typ 35min, men jobbade på ordentligt med situps och övningar för armar/rygg. När jag kom hem igen kände jag mig inte riktigt nöjd ändå, ville ut och röra på mig lite mer, så då drog jag och Sofia ut och powerwalkade lite över en timme och satte oss sedan och snackade en stund.

Nu funderar jag på om jag ska köra igång en film mamma hyrde till mig, the chatroom, men det är en skräckis så jag vet inte hur smart det är om jag ska kunna sova sen. Aja, ser väl. Godnatt på er iallafall.♥


Kommentarer
Postat av: fia

varför se det ut som en tutte hänger ut där brevid dig? HAHAHAH

2011-07-20 @ 00:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0