Just lock me up and leave

ChaChaBloggen! Har hunnit vara hemma ett tag nu efter att ha kommit hem från Willy. Sitter här med hicka och lyssnar på sköningen al fakir. Kan ju säga att det inte är min dag idag när det kommer till bussar. Sov hos Willy och så skulle jag ta elva bussen in till stan. Kom då på att jag inte hade pengar (går ju inte att åka på skolkortet..) och Willy hittade inga jag kunde låna så då hann jag inte när jag var tvungen att gå och ta ut.

Nästa buss som gick runt klockan tolv (trodde jag) stod jag då istället och väntade på en halvtimme innan jag tillslut förstod att den nog inte kommer. Slutade med att jag gick tillbaka hem till Willy och tillbringade några timmar där innan mamma kom och hämtade mig.

Eftersom jag inte tog mig in till stan idag så fick Amir en vilodag. Ej bra då han är riktigt pigg nu. Kan lova att han behöver allt annat än en vilodag, men men..


Kommentarer
Postat av: amanda

du skulle ha försökt med ett puppyfejs mot busschaffören,ett sånt går inte att stå emot..

2011-01-04 @ 23:31:24
URL: http://amandaolofsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0