i'm the real deal, mkay?

Shubaluba. Ligger i sängen och degar, men snart blir det annan deg då jag ska baka pepparkakor. mmmm pebercookiessss. random,okej skärpning. Nämen jag bakade inga pepparkakor alls vid jul så då får jag väl ta och göra det nu. Bättre sent än aldrig liksom.

Har btw hunnit vara i stallet också. Fick bli ett pass på banan för Amir och han var fin idag. Lite hängande blev han emellanåt då jag red på hackamore, men inte så farligt. Blev mycket lösgörande, som att rida på en stor volt och ställa honom både inåt och utåt, även en del tempoväxlingar fick det bli. Avlsutade passet med att göra en övning som skulle vara mycket lösgörande (..läste jag på en duktig ryttares blogg) och det är att rida hästen i förvrängd galopp samtidigt som man ställer den inåt, så det gjorde jag och Amir lyssnade bra, även när jag gjorde lite byten.

                                   Nu - baka pepparkaka♥


Kommentarer
Postat av: mwihihi:]]]]]]]]

sötiz

2011-01-15 @ 07:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0