i wanna tell the world

Skööööönt med fredag! Och hej. Drar väl skoldagen lite snabbt som var rätt chill. Startade dagen med svenska och avslutade med matte. Alltså bara två lektioner och på matten fick vi veta resultatet på proven. Fick G så det var pretty sweet.

Efter plugget blev det stan med Amanda, Josefin och Agnes. Provade ett par svarta jeansleggings som också fick följa med hem.♥ Var inte på stan speciellt länge innan jag drog vidare till stallet. Amir fick komma ut i skogen och galoppera av sig vilket behövdes! Dock gjorde han lite mer än så. Då han fick syn på en "svinläskig" snöklump i svängen (galopperade på rundbanan) kastade han sig rätt ut i djupsnön och det var riktigt djupt så både Amir och jag flög som vantar.

Amir klättrade upp på vägen igen och jag klättrade efter. Som tur var stod han snällt stilla när jag tog mig fram till honom.  Den där turen ut i snön hade jag gärna skippat, men det verkar som att det där med att flyga av i snön kommer bli min nya "thing".

                                               Snuskigt attraktiv
             


Kommentarer
Postat av: bara bea

sexyyy (L)

2011-01-14 @ 21:38:47
URL: http://beaaas.blogg.se/
Postat av: mickis

hahaha åh du är sååå snygggg emma!!!

2011-01-15 @ 09:56:23
URL: http://miickiiee.blogg.se/
Postat av: Malin

vill ba naffsa dig i läppen seexy;)



sv: HAHAHAHAH eller hur..och sen: "Det är ju ingen nyhet att jag kör på nyanser i blått,lite orolig himmel över kvarken"

2011-01-15 @ 17:47:00
URL: http://fhal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0