i could really use a wish right now

Dags för lite uppdatering va? Tycker jag med. Sov hos Willy inatt, tog sedan elva bussen till stallet. Red ut på Amir som fick galoppera av sig ordentligt. Pigg var han så det blev ganska mycket hopp från sida till sida (pga av läskiga snöklumpar), men efter att ha blivit av med lite energi lugnade även hans spöksyner ner sig.

Efter stallet blev det att dra hem till Malin och spendera några timmar där med henne och Josefin. Vi bakade brownies och jag säger väl som Malin, smakade väl inte riktigt som jag trodde, men dom blev helt okej. Nu sitter jag hemma, mätt och belåten efter lite mat i magen och funderar nu på vad som ska hända resten av kvällen. Blir nog mest chill, men är kanske tillochmed lite duktig och pluggar. Så får det bli! puss:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0