until we bleed

Nu lägger jag undan matteboken för ikväll. Känner att det sitter helt okej, men får ändå bläddra igenom lite imorgon innan provet. Juste, skulle ju dra dagen också.

Uppdaterade tidigare från Forslunda, så där har jag alltså varit idag. Hängde sedan med Sofia till hennes stall. Red Lillen och Fia red Bella. Pigga busponnysar, men vi överlevde ridturen. Efter stallet blev det hem till Fia en sväng, värma sig en stund och sedan iväg till mitt stall. Red ut barbacka i skogen på Amir. Han gick stundvis trevligt, men var mest av tiden sugen på allt annat än arbete. Efter ett ridpass på ca 35 min fick jag skjuts av Fia och hennes kille hem, underbaringar. :) Nu - läsa/sova. Goodnight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0