lördagen den femte februari

Sov hos Willy inatt. Skulle sedan ta en buss som gick kl 11 ,men failade lite när jag kollade busstider så det gick ingen förrän vid ett. Pallrade mig då vidare till Amanda och hängde där en stund. Vi var inne på omegle vilket var väldigt underhållande.

När jag väl kommit mig in till stan och var på busstationen fick jag hämtning av Elin och hennes mamma som hade med sig hästfinkan med Mio i. De följde nämligen med till teg idag och gjorde mig sällskap på en tur i skogen. Jag och Elin bytte hästar så jag fick rida Mio och hon Amir. Både kul och väldigt nyttigt. Var super med sällskap för en gångs skull och det är jag rätt säker på att Amir håller med mig om.

                                           Elin och Mio


Kommentarer
Postat av: Hannaskäggiga

:-)

2011-02-05 @ 23:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0