let the show begin

Såg precis film, "hus i helvete", rätt kass. Kvällen har iallafall tillbringats med Ewe. Min morbror fyller år så det blev att baka chokladcupcakes till honom och fira lite. Red ju tidigare idag. Blev ett pass i skogen, ca 50min. Red på hackamoret och Amir brukar kunna bli ganska stark/tung i handen på det, men idag kändes han helt okej. Kunde försöka fara iväg lite i galoppen då jag alltid lyckas smyglänga tyglarna. Något som måste förbättras.

Och snälla mamsen har nu betalat min tävlingslicens så att jag kan anmäla mig till hemmatävlingen som är i slutet av månaden.♥ Måste bara komma ihåg att anmäla snart då innan anmälningstiden går ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0