hejhopp i lingonskogen

Chacha bloggen. Sitter mätt och belåten hemma hos mormor. Mamma var gullig och köpte en rullkebab åt mig, men då jag tog bort ungefär 90% av brödet blev det mer som en sallad. Vågade inte äta nåt hårdare då jag gjort rotfyllning idag på min tand jag slagit av tidigare, så när läkaren gjorde klart rotfyllningen så satte hon dit en ny bit. Vet ju inte hur hårt den sitter än, men tycker iallafall att det är säkrast att ta det lite varsamt.

Ponnyn fick vila idag. Han har haft en väldigt lugn början på veckan, men imorgon kör vi igång igen. Har ingen sista lektion så jag tror jag slutar runt elva, skööönt. Ikväll ska jag försöka pallra mig ut och fixa en födelsedagspresent, blir gr8!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0