can't think of anything else

Såg precis senaste avsnittet av ponnyakuten, gillare. Men ah, drar väl dagen lite snabbt då. Skulle ju somsagt dra på stan och det gjorde jag. Hittade en present, men med lite hjälp av mina kompanjoner Josse och Agnes. Hade svårt att bestämma mig för en grej så jag behövde fler åsikter och det ordnade sig purrrfecto.

Blev sedan stallet. Ställde inga högre krav på Amir då jag visste att han skulle vara pigg och rädd för exakt allt och rätt hade jag. Hoppade hit&dit för snöklumpar eller minsta ljud. Lät honom jogga på och stundvis gick Amir helt okej när han slappnade av. Red 40min, därefter blev det att åka hem. Hemma har jag inte gjort mer än ätit god mat och slappat. Nu ska jag fixa morötter, paprika och dipp, myyys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0