alla som inte dansar är våldtäktsmän

Shu. Letade precis fram massa gammlåtar från typ Snook, CK, Promoe osv. Har fasiken musikbrist, help. Måste fixa lite fräsch musik till mobilen om jag ska pallra mig ut och gå. Hurtbullen Amanda gav mig motivation.

Min dag då. Började med skola, dryg samtidigt soft. Därefter blev det stallet. Red som över till ett annat stall för att rida på deras rundbana. Deras hästar sprang runt som galningar och jag förstod då ganska snabbt att en häst var lös. Hoppade av Amir och gick för att kolla om det var någon människa på gården. Hittade tillslut en gubbe som fick fast hästen. Fortsatte därefter med ridningen. Lät Amir trava på utan att göra så mycket, lite skänkelvikningar mot slutet. Red ca 45min.

                       Nu ska jag checka startlistorna som kommit ut!


Kommentarer
Postat av: Abelanastasia

Keep up the good work.

2011-10-14 @ 08:22:22
URL: http://abelanastasia.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0