a heart don't break even

Helu. Är hemma hos mormor och åt middag för ett rätt bra tag sedan, men är fortfarande fett mätt! Drog till Svalan efter stallet och köpte kycklingsallad. Tryckte i mig nästan allt, men brödet som följde med ligger kvar bredvid mig. Fick bara i mig någon tugga av det och glad är jag att jag inte försökte få i mig mer för då hade jag väl legat på golvet med magkramp nu.

Ponnyn fick sig iallafall ett pass på banan idag. Började jobba honom på en volt, samma i traven. I galoppen galopperade jag igång honom ordentligt på fyrkantsspåret innan jag återigen tog in honom på volt med varierande storlek. Övergick till lite galoppombyten innan jag tillsist fortsatte med att galoppera över två bommar med 4 galoppsprång emellan. Tränade även på att korta galoppen och lägga till nåt extra galoppsprång. Amir var väldigt pigg idag, kändes fin, men hade velat ha honom i en ännu lite stadigare form. Men det är något jag nöter på. Nu ska jag duscha. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0