you better die young while having fun

Kom hem för en stund sedan efter en heldag i stan. Sov över hos Johanna inatt och vi chillade väl mest, färgade håret på henne och hade det gott. Drog på morgonen och red ponnyplutten, var ju in på hippo igår och det gick bättre än förväntat eftersom jag inte ridit igenom honom ordentligt på ett tag. Men Amir kändes riktigt fin.

Efter stallet mötte jag upp Sofia på en tatueringsstudio, hon gaddade sig och sedan fortsatte vi till hennes stall. Red Royye, Sofias nya, och när vi var klara där blev det hem och käka middag. Där har ni i stort sett hela min dag.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha, det är exakt sådär jag också ska göra, en text på axeln.. Har inte tid förrän nästa vecka dock ;D

2011-12-31 @ 14:45:19
Postat av: Anonym

Förlåt att jag säger det men det är tyvärr felstavat, det ska inte vara there utan their på andra meningen. There är där, dit, det osv. Och their betyder deras, sin, sina osv.



Vill inte vara elak eller något utan bara informera det så du vet :)



Ha det bra!

2012-01-01 @ 21:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0