torsdag

Känns som att skoldagen bjudit på en massa idag. Först hade vi matte, fick då tillbaka matteprovet som jag klarade! Nästa lektion var engelska. Hade redovisning och fick även tillbaka resultatet från förra redovisningen, VG+. Mycket nöjd eftersom jag hatar att redovisa. Sista lektionen ,som var svenska, hade vi prov. Gjorde mitt bästa så får väl se hur långt det räcker. Men okej, ska sluta snacka om skolan nu. Ni ba zZzZzz.

Ridningen idag får jag väl ta och vara nöjd med ändå. Amir är pigg som ett mongo just nu och far som slalom efter vägen pga alla snöklumpar. När jag hade tänkt börja galoppera kom mamma som körde Benny så då passade jag på och låg bakom henne. Amir uppskattade en kompis och brydde sig därför inte så mycket om det "farliga".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0