mobilblogg - fullspäckad dag

Har varit igång hela dagen. Började ju med att jag och Sofia drog och fikade. Därefter fortsatte vi till hennes stall. Där fick jag rida hennes fina unghäst Groks. Efter det drog jag till mitt stall. Mamma hjälpte mig packa och fixa, sen rullade vi iväg med Amir till hippo. Red i skogen där. Amir var pigg och glad och fick prova hoppa ett litet terränghinder vilket han tyckte var buskul. Något han kommer få göra mer i sommar. Iaf, har hängt på hippo hela kvällen och tittat på både dressyr-och hoppträning. Amir sover över på hippo till imorgon pga hoppträning. Men mer om det imorgon. Nu ska jag chilla framför tvn hos mormor, sen sova! 8yyye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0