russian (chocolate) roulette

Tidigare ikväll spelade jag ett spel med mamma, Russian Roulette med choklad som min brorsa köpte för flera år sedan till mina föräldrar i julklapp. Så ja, ni kan ju förstå hur god den chokladen var när jag provsmakade en bit..

Spelet går ut på att man ska snurra "hjulet" och ta den chokladbit pilen pekar på, men en av chokladbitarna innehåller chili! Det slutade iallafall med att vi satt och bröt varje chokladbit för att hitta den med just chili. Ironiskt nog fick jag chilichokladbiten som även var den sista av alla bitarna.

Roligt spel, synd bara att vi inte spelade det för typ fyra år sedan då chokladen fortfarande var ätbar..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0