looking forward to the future

Till min förvåning var det en väldigt pigg Amir som fick komma ut i skogen idag.
Provade en ny väg som låg rätt nära e4an där dom håller på med vägarbeten och för att komma dit jag var påväg var jag tvungen att rida förbi en grej som blåste ut luft. Efter att ha passerat den var Amir på tårna hela tiden.

På hemvägen gav jag honom långa tyglar och så från ingenstans tar han i och gör världens bock. Jag som inte alls var med, och red barbacka, flög som en vante och landade på ryggen.

Tyvärr var det inte bara jag som fick känna på något från händelsen. När jag kom tillbaka till stallet tyckte jag att Amir inte riktigt såg ut som vanligt ovanför nosen. Såg ut som att han hade en liten bula, syntes inte mycket, men en liten. Och det måste ju ha blivit där när jag ramlade av att jag råkade dra i tyglarna och så har hacket tryckt över nosen..

Får väl se hur det ser ut imorgon. Hoppas på att det inte är något. Själv tror jag iallafall inte att min rygg kommer må speciellt bra imorgon.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Oj då, du borde kolla upp ryggen på en gång så det inte har hänt något :O Hoppas Amir mår bra också..

2010-09-20 @ 10:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0