like a star in the sky

Bamse aka mongot har snart gjort mig flintis som han går lös på mitt hår. Har håret uppsatt i en boll och han tog tag i den när jag låg i sängen, jäkla bus hund! Iallafall så var skoldagen rätt chill. Pappa skjutsade mig till mormor på morgonen pga att jag har cykeln där och så cyklade jag till skolan.

På 2 timmars hålet cyklade jag iväg till stallet, gick ut på promenix med Amir 25 minuter och gav honom sedan lite hö och fyllde vatten. Även Bamse fick komma ut och röra på sig. När jag var klar i stallet var det bara att trampa tillbaka till östra.

Nu är jag hemma och gör inget speciellt. Funderar på att gå ut och gå en stund, med Bamse som sällskap såklart. Ska försöka fixa filmerna från Vindeln senare. Har nya windows och har inte riktigt fattat hur man tar bort ljudet på filmen i den nya moviemakern. För om det är något som är drygt, är när man hör bakgrundsljudet när musiken spelar.
                      En suddig bild på en galen Bamse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0