if i had it my way, you know that i make you say ouoh

Även idag var det heldag i köket. Jag och Carro fixade potatissallad och några andra grillade revbensspjäll som blev våran lunch. Gott och välkryddat, och jag menar välkryddat!

För Amir blev det ett pass i skogen idag, alla gångarter, en timme. Lät honom jogga på, sedan kollade jag att han lyssnade på mig genom att göra lite galopp/ skritt/ galopp/ skritt osv. När han lyssnade gick jag över till att göra tempoväxlingar i galoppen och det gick super. Försökte inte fara iväg, utan var kvar hos mig hela tiden.

                    Sköna typer i musik videon! 3OH!3 - My first kiss


Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

Sv; coolt :D DÅ säger vi Gino från och med nu då? :)

2010-09-08 @ 20:58:07
URL: http://myyraans.blogg.se/
Postat av: J O H A N N A

Sv; coolt :D DÅ säger vi Gino från och med nu då? :)

2010-09-08 @ 20:58:07
URL: http://myyraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0