mobilblogg - hos mormor

Ligger nu i mormors soffa och hon ser på nyheterna som inte är speciellt intressant så då passar jag på att blogga istället. Innan jag drog till mormor hann jag göra lite andra grejer. Följde med mamma till strömpilen och köpte svart nagellack som jag ska ha imorgon då det är maskerad på skolan och jag och några andra tjejer ska klä ut oss till vampyrer. ;) Fortsatte till stallet och red ut. Amir fick för första gången på länge galoppera. Han tyckte nog att det var lika roligt som jag tyckte. Efter stallet tog jag moppen ner på stan för att kolla efter mer grejer till maskeraden, men kom istället hem med en foundation! Nu ska jag fortsätta glo på tv, hare!

Kommentarer
Postat av: Anna

tretornen gick sönder men nu ha

jag andra tretorn :)

2010-10-29 @ 09:50:11
URL: http://annakewl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0