Låt tips

Söker efter en passande låt till en video jag håller på göra. Videon kommer vara med Sofia, Anna och Jennifer som alla tre har tävlat färdigt med sina ponnyer då dom faller för åldersstrecket. Så det blir som en avslutningsfilm. Förslag på låt?

Nu ska jag se idol, men innan jag drar bjuder jag på två bilder (från josses blogg).

Observera Agnes till höger som i samma stund som bilden tas, kastar en snöboll i ryggen på Amanda! Bilden är från igår och det var även första dagen med snö. yay!

         
                                  Fråga mig inte vad jag gör..
          


Kommentarer
Postat av: Lill-Lisa

Hej

jag tycker jättemycket om din blogg

jag tycker du ska ta nothing else matters med the vibrators

2010-10-15 @ 20:31:53
Postat av: Maisan

Keep on running med Spencer Davies Group en riktig gammal goding.

2010-10-16 @ 12:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0