Glen Gordon

Har nyss sett halv åtta hos mig med mamma. Ska sätta igång med matten snart, men tänkte först göra ett inlägg och berätta lite om min dag.

Slutade skolan lite över tolv efter en chill dag i köket. Fortsatte till stallet och gick ut med Amir 30 minuter. När jag stod och borstade honom la jag märke till hans mage. Han har blivit jätte tjock! Ojojoj, måste verkligen ringa Fia och beställa klipptid till honom. Kanske ser han några kilo lättare ut om han får bort lite hår, eller så ser man bara valkarna bättre!!

Jag blev lite förälskad idag - när jag fick syn på Glen Gordon schabraken med matchande luva. Hur snygga är inte dom? Speciellt de bruna♥
             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0