paketinslagning

Kom in för ett tag sedan efter att ha varit ute och fixat lite grejer. Bland annat en kladdkaka som jag ska bjuda Tobias på imorgon. Var även förbi på en affär och letade efter en present till Johanna som jag är bjuden till imorgon. Hon fyller år och bjuder på middag, tjejkväll!!! Blir säkert superkul. :)

För övrigt så är jag hos mormor. Har sovmorgon till tio imorgon och det gillas. Skoldagen gick rätt smidigt med bland annat en ganska oseriös idrottslektion som innehöll yoga, var väl inte 100% fokuserad genom alla de olika ställningarna. Min knas ponny var överdrivet pigg idag. Fick komma ut i skogen och galoppera av sig. Försökte mest hålla honom i ett lugnt tempo och det var nästan så att jag fick jobba mer med det än vad Amir fick göra.  

                                  Nu är det paketinslagning som gäller!
                    


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ärä nåt till mig?????

2010-11-25 @ 19:43:22
Postat av: emma

naje, du fyller väl ändå inte år :o

2010-11-25 @ 22:21:04
URL: http://hopppom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0