hoppträningen

Hoppträningen blev nästan som en privat träning då det bara var jag och en till. Men det var skönt. Fick mycket hjälp med annat än hoppningen. Min tränare gav mig tips på hur jag skulle få han att jobba ordentligt och jag är medveten om vad jag behöver göra, men det är alltid bra med ett extra öga på en som säger till när man t.ex. glömmer skänkeln osv. Jag har också lätt för att trycka ner min hand istället för att höja den så Amir får bättre stöd i munnen, men det är sånt jag jobbar på.

Iallafall så började vi med travbommar och fortsatte sedan med att hoppa en kortare bana. Första rundan var jag bara dragande i handen och det blev inga bra avstånd. Andra rundan tog jag istället ordentliga halvhalter för att få tillbaka honom och det flöt på mycket bättre. Avslutade med en lite längre bana och Amir kändes riktigt fin!

Film från i somras. Längtar ihjäl mig efter att tävlingarna ska börja igen :D

Kommentarer
Postat av: Elin

haha;) näe men berätta varför var inte din kväll bra..?:(



Mio har ju vinter vila, så nej vi skippar! :)

2010-11-21 @ 22:09:18
URL: http://eelinmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0