Söndag

Nu ska jag ta och berätta om för er om min dag. Var på tävlingen och hade 2 funktionärsuppgifter. Har haft sammanlagt 6 funktionärsuppgifter på tävlingens 10 klasser, drygt! Längtar till nästa helg, inte bara för att jag ska tävla, utan för att det är borta tävling. Då behöver jag alltså inte jobba, inga uppgifter!

Det fanns en liten shop med massa snygga grejer. Bland annat en prestige martingal som var sjukt snygg, kostade runt 2500:-och det var ju inget jag hade i bakfickan direkt. Men jag hittade iallafall en snygg eskadron grimma som hade samma färger som agria grejerna. Så den fick han som födelsedags present + massa godis. 

Det blev en barbacka tur i skogen med hacket. Han hade mycket energi, men lyssnade ändå jätte bra och var mjuk och fin. Det super sköna vädret gjorde ju inte direkt ridturen sämre!

Imorgon blir jag hemma från skolan. Har fortfarande feber och är förkyld. Visar bild på Amirs grimma imorgon. Nu ska jag sova. God natt/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0