Söndag

Hej! Jag har ganska precis duschat efter att ha kommit hem från hoppträningen. Vi hoppade först en bana som gick som en åtta, det var bland annat studs, sockerbitshinder, oxer med galoppbommar före och efter. Först hittade vi inget riktigt flyt för jag red som en kratta, men andra gången vi hoppade banan så kom jag ner i sadeln ordentligt och det gick riktigt bra.

Tillsist hoppade vi en omhoppningsbana. Första rundan var Amir inte riktigt framme, men andra rundan gick han super. Lyssnade framåt och vände som jag ville. Även fast han blev trött kämpade han på. De tog tid på omhoppningen och vi fick snabbaste tiden, men med bara två sekunder.

Måste bjuda på en bild på Pärlans söta föl.

Ikväll har jag anmält till SURF tävlingen som är i början av juni. Så nu taggar jag och hoppas på att det inte händer nå tråkigheter före tävlingen/på tävlingen och såklart inte efter tävlingen.

Var ju på kulturnatta med massa härligt folk igår. Hade bara trevligt! Jag och fia kom hem runt 02.30 och vi fick då börja med att leta efter fias katt som smitit ut från lägenheten. Pettsson hittades ganska snabbt då han kom springandes. Men idag och hela sommaren får Pettsson vara ute för vi var och släppte ut honom i fias stuga. Han blev så glad :)

Nu ska jag kolla runt lite på internet och jag lovar er även bättre uppdatering nu när jag är hemma igen. pusss/emma

Kommentarer
Postat av: www.nikela.blogg.se

Så sööt(:

2010-05-25 @ 20:10:40
URL: http://nikela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0