Operation Dagsverke

Hej! Är i Hörnefors hos Willy. Imorgon är vi lediga för att det är Operation Dagsverke. Det innebär att man ska göra ett jobb, antingen hemma eller på ett företag och även ta med 200kr till skolan som sedan går till människor i andra länder. Jag har jobbat hemma, städat, och jag gjorde bort det idag. Så när det blev lite tid över skjutsade pappa mig till Hörnefors så jag var hos Willy ungefär 21.30.

                                   
Imorgon blir det att ta bussen in till stan. Först fara och rida Amir, sedan får jag se om jag svänger förbi Sun Tan och solar. Har även tänkt mig till Ewelina som äntligen kommit tillbaka från Turkiet.

Nu ska jag vara social med Willy. pusss/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0