Onsdag

Hej! Kom hem för ett tag sedan efter att ha varit i stan nästan hela dagen. Tog tolv bussen från Hörnefors och for då till stallet. Var ute i skogen med Amir, bara skritt 50 minuter. Vi var bokstavligt talat i skogen. Red på stigar, mellan stock och sten. Amir tyckte det var super roligt. Han var pigg och glad och trippade på. Han ska få komma ut mer så där i skogen och bara trampa på. Bra för dom att lära sig lyfta på fötterna och få tänka lite själv.
           

När jag var tillbaka i stallet kom Ewelina. Hon hade varit super gullig och köpt två t-shirts till mig. Ska visa dom alldeles strax!

Ewelina bjöd på pizza, sedan drog vi till Håknäs och kollade på Pärlans lillfölis. Så söt! Efter det skjutsade dom hem mig och nu sitter jag och funderar på om jag ska dra ut och springa en sväng. Men jag ska iallafall fixa bilder på kläderna först! pusss/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0