måndag

God morgon! Idag är det skola, men det är inte många dagar kvar nu!

Idag ska Amir vila. Han brukar vila på tisdagar, men jag hopptränade ju i lördags och när jag hoppat brukar jag rida lugnt dagen efter sedan får dom vila dagen därpå. Så då ska jag försöka göra bort lite skolarbete idag. Vi har skönlitteratur på svenskan och alla har valt en författare att redovisa om. Jag valde Daniel Defoe (skrev Robinson Kruse), men jag vet inget om honom så det blir att läsa på när jag kommer hem.
       
        Nu ska jag göra mig klar. Bloggar när jag kommer hem. pusss/emma

Kommentarer
Postat av: Josefine - hästblogg

Tack så mycket, va roligt att du tycker det :)

2010-05-31 @ 12:26:41
URL: http://jsohlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0