IKSU

Hej! Idag fick Amir komma ut i skogen. Red på graman och det gick bra. Ska jobba honom i en låg form så han får upp ryggen ordentligt och det gjorde han idag. Red ca 45 minuter och det var varmt så han fick sig en dusch efter.

Även jag har blött ner mig idag. Det var vissa som inte var med när vi hade bad på idrotten och jag var en av dom så idag har jag + fyra andra varit och badat på IKSU. Det var chill. Behövde bara simma åtta längder, dyka efter en ring och göra en grej till som jag inte kan beskriva.

Efter badet åkte jag + de fyra andra egen buss till Hörnefors. VIP you know ;) Mamma hämtade mig och så drog vi och köpte mjukglass. Nu är jag hemma igen och har tänkt gå ut och steka på altanen. pusss/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0