I sofias stuga

Förlåt för dålig uppdatering!!!
Jag är iallafall i Sofias stuga. Det är vi + valpen Billy & katten Pettsson. Fia håller nu på göra upp en brasa så vi inte ska frysa ihjäl inatt.


Amirs nya träns.

Idag har jag varit och hopptränat för Johanna Forsman. Vi hoppade bågar, linjer, travade travbommar m.m. Först var han lugn, sedan blev han spänd ett tag när han fick syn på annat på sidan av, men det släppte ganska snabbt och sedan var han avslappnad igen. På slutet gick han riktigt bra när vi höjde upp linjen lite mer. Han kändes super idag och jag taggar SURF som är nästa helg. Mamma filmade + tog kort så jag lägger ut det senare.

Nu ska jag vara social med Fia. Ser väl om jag skriver nånting mer ikväll.
                                    pusss/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0