Hoppbilder

Hej! Jag har hunnit med mycket idag. Slutade lite tidigare för att hinna med Ewelina till travet. Hon skulle köra Ceazar på banan och då red jag monté med Silver. Riktigt jobbigt i benen blev det efter tre varv, men det var sjukt kul!

Efter travet skyndade jag och mamma iväg till Hippologum där det idag och hela helgen är hopptävling. Jag hade som funktionärs uppgift att vara veterinär assistent och sedan när det var klart tog jag lite pics med systemkameran.

Hade tänkt bjuda på några bilder från tävlingen, men bloggen vill inte sammarbeta med mig just nu så jag sparar det till senare. Nu ska jag ta en varm dusch och sedan blir det att bädda ner sig i soffan. Har fått feber och förkylningen är värre. Hur ska jag orka med en hel dag på hippo imorgon!? pusss/emma

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! jag undrar om du har någon bild på jag och Napoleon, en mörkbrun c ponny med lite vitt i ansiktet, han hade ett grönt schabrak. jag red lb och la i fredags! har du de kan du gärna maila mig, [email protected] =)

2010-05-08 @ 20:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0