Fullt ös medvetslös

Hej! Nu ligger jag och fia i hennes säng, rätt slitna efter en lång och aktiv dag. Klockan 08.00 åkte vi hemifrån henne och till mitt stall. Red för fia på banan och fick massa tips. Amir gick super fint och jobbade i en låg form.

Efter stallet åkte vi förbi volvo och snälla pappsen tankade åt mig. Sedan gasade vi iväg och hämtade mina klänningar, fortsatte till Statoil där det blev stopp för en french hotdog och tillsist blev det fias stall. Lunchade hästarna och gick utmed Ramiiro 30 minuter.

Vi hann vara hemma ett litet tag, sedan blev det tillbaka till fias stall, lasta Bella och iväg till Hippo. Det var storhäst tävling och dom tävlade 1m (unghästklass) och det var en jätte fin runda, men tyvärr slutade den med 1 tidsfel. Så imorgon blir det att ta nya tag när hon startar 2 klasser.

Så ja, imorgon blir det en heldag på Hippo och på kvällen blir det Kulturnatta. Nu ska jag vara social med fia så jag önskar er en trevlig helg! pusss/emma

Kommentarer
Postat av: Mikaela :)

Hej, fotade du nåttpå storhästtävlingen :)?

2010-05-26 @ 21:42:59
URL: http://bugzilady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0