En till present

För någon dag sedan när jag kom till stallet såg jag Anna gå och släpa på en stor plastpåse med massa hästgrejer som skulle slängas. Jag fick syn på en brun luva bland alla grejer och när jag frågade om jag fick titta på den såg jag att den var ju hel och fin. Så då fick Amir ännu en present.

Idag var han en riktigt pigg och glad ponny. I galoppen samlade jag ihop honom ordentligt och han gjorde superfina byten. Behövde bara använda vikten lite så bytte han. Lät honom även sträcka ut lite, sedan var han igång. När han skulle stå stilla reste han sig och han sköt mig två gånger ur sadeln när han gjorde luftsprång.

När jag travade av honom lugnade han ner sig, slappnade av och gick jättefint. Tillbaka i stallet träffade jag Sofia och hennes nya lilla valp Billy. Hur söt som helst!

Nu ska jag hoppa i duschen! pusss/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0