What a day

Dagen här i Sundsvall har varit toppen! Vi gick upp 05.30 (inte lika toppen) och vi hade tänkt lite fel med tiden så vi var först på tävlingsplatsen, till och med innan någon av tävlingsarrangörerna kommit. Men iallafall till resultatet: I LB:n fick Sofia ett nerslag på näst sista i omhoppningen, riktigt synd! Men i LA:n tog hon igen och kom 9:a av över 40 startande så hon fick rosett och plakett. Det gick även bra för Emelie som vann LB:n.

När tävlingen var slut så for vi först och lämnade Lillen på travet (där han är uppstallad) och sedan fortsatte vi till Hööks där jag köpte en grej till Amir, visar vad senare! När vi var klara drog vi och käkade pizza. Efter pizzan blev det tillbaks till stallet för Lillen skulle få komma ut och röra lite på sig.

Nu efter stallet har vi bara varit hemma och chillat. Och här kommer några bilder!

Söta lilla Nelly!


Juste, vi drog förbi på IKEA också!


Lillen när vi just kommit fram till Sundsvall.

Så, där har ni min dag :) pusss/emma

Kommentarer
Postat av: nikela.blogg.se

Fin hund och häst(:

2010-03-28 @ 15:05:09
URL: http://nikela.blogg.se/
Postat av: djustd

Brukar du få elaka kommentarer och hur handskas du med det i så fall? Själv vet jag inte vad jag ska göra längre... :( Kram!

2010-03-29 @ 16:43:29
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0