Update

Update om Sundsvall. Fick veta att vi inte kommer bo på hotell. Vi har lånat en lägenhet så det blir finemang! Jag vet dessvärre inte hur det kommer bli med bloggandet. Jag kommer ta med min laptop, men jag vet inte hur bra internet kommer funka.

Imorgon åker jag med pappa in till stan. Han skjutsar mig till Sofia och jag följer med till hennes skola, Forslunda. Vet inte riktigt vilken tid det blir att börja rulla mot Sundsvall, men vi har iallafall en 3-4 timmars lång bilresa framför oss. But it's sooo worth it!

Nu ska jag sova! pusss & godnatt/emma

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack tack! Ha så trevligt i Sundsvall!

2010-03-26 @ 00:02:16
URL: http://theangelic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0