Torsdag

Hej! Jag kom hem för ungefär en timme sedan. Skoldagen var väl helt okej. Tidigare i veckan fick vi snacka med våran handledare pga att vi hade varit väldigt stökiga på sista tiden och han sa bland annat att flera lärare tyckte det var väldigt jobbigt att ha oss. Så idag bestämde vi oss för att verkligen skärpa oss och det gjorde vi också. Det var väldigt bra arbetsro. Sedan hade jag även matteprov idag. Säger bara thank god att jag satt bredvid Rebecca, annars hade det aldrig gått vägen..

Coolishkidzen £mmuth, Víccy & J0ssíe!
Det blev inte att fara till stallet idag för det är ju torsdag och det betyder att Anna har Amir. Så idag ska jag försöka plugga lite SO och jag ska även fortsätta virka på min halsduk ;) pusss/emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg du har.

kolla gärna in min blogg och säg vad du tkr!peace:)

2010-03-19 @ 23:01:38
URL: http://linnmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0