Som en dans på rosor

Hoppträningen idag gick som en dans på rosor! Det gick bra rätt igenom. Ingenting som vi fastnade på och det bara rullade på. Han var så fin. Lyssnade bra. Träningen började med cavaletti och fortsatte sedan med kombinationer. Frida sa att jag skulle tänka på blicken och trampa ner i stigbygeln ordentligt, men hon tyckte han såg riktigt fin ut och jobbade igenom bra.

Bild från tävlingen när jag rabblar banan för Frida.

Alice i Underlandet som jag och Sofia var och såg igår var riktigt bra. Grymt häftigt med 3D! Och jag vet att jag skulle lagt ut Pom Pom filmen redan, men jag gör det imorgon istället. pusss/emma


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej :D fin blogg du har :)

Här är min msn så kan du skicka bilderna från träningen om du har kvar dom :D

[email protected]

2010-03-15 @ 10:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0