Shopping

Hej! Hoppas ni haft en härlig dag. Jag har varit rätt pigg idag även fast jag bara sov 2 timmar. Jag sov ju hos Willy och vi somnade vid 6 och mamma ringde och väckte mig 8 pga att jag skulle följa med till stallet. När jag kom till stallet fixade jag först allt i stallet, sedan gjorde jag iordning Amir och red ut barbacka i det super härliga vår vädret. Han blev pigg i galoppen så jag fick göra halt några gånger, men tillslut började han slappna av och galoppera lugnt.

Efter stallet drog jag på stan med Amanda. Köpte en ny scarf och ett par leggings med dragkedja.


Scarf - Åhléns
Leggings - Gina Tricot

Vi träffade 3 tjejer från konfan och även Malin & Jacob. Malin träffade jag också igår innan jag for till Willy. Var härligt att prata med henne, sjukt länge sen vi träffades och bara var vi två så det var jätte kul. Nu ska jag kolla igenom melodifestival låtarna på youtube. Har knappt sett något av melodifestivalen, men imorgon ska jag se när det är final. Vem hejar du på? pusss/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0