my saturday

Hej! Hoppas ni haft en härlig lördag. Mamma ringde och väckte mig runt 8 idag och när hon hämtade mig hos Willy drog vi till stallet. Jag red ut i skogen och provade graman tygel på Amir. Funkade helt okej. Efter jag ridit for vi med fyra hästar till travbanan. När vi var klar där var det bara tillbaka till stallet och sedan hem, och hemma har jag inte gjort mycket alls!

Bjuder på bilder från igår, från josssiies blogg.

Jag träffade finaste flickorna Amanda, Viccy, Jessica, Olivia & Josse på ICA och Amanda skjutsade runt mig i en kundvagn, ba soft! ;) Har även film från när jag åker, men får se om jag lägger upp den senare..

Det var snöstorm ute så vi drog hem till Olivia och chillade. Söta Olivia & Josse!
Nu ska jag sluta blockera datorn för mamma och göra något annat. pusss/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0