Gräsmyr

Gårdagen spenderades i Gräsmyr hos Hanna. Det var länge sen jag var hos Hanna så det var väldigt trevligt att träffa henne igen. Vi red ut på en kvällstur med Okuma och Kejsarn. Jag red såklart min "lilla" Kejsarn!

Jag & Kejsarn, sommaren -08
Efter ridningen var vi bara inne och fläskade framför tv;n. Vi drog och handlade chips, ostkrokar, dipp, drickor och blåbär så Hanna bakade även blåbärspaj. Middagen bestod av varma mackor. Inte helt fel om ni frågar mig ;) Idag väckte Hanna mig lite över 8, inte uppskattat! Vi for till mitt stall någon gång runt 12 kanske? Minns inte.. Men iaf så höll Hanna dressyrlektion för mig. Tycker det gick bra och nu har jag fått lite grejer att tänka på.

Efter stallet följde jag med mamma hem och hemma har jag bara tagit det lugnt. Ska kanske fara till hörnefors ikväll och vara med Willy. Nu ska jag leta upp lite bra musik, tips? pusss/emma

Kommentarer
Postat av: josss

haha så jävla söt!:]

2010-03-11 @ 23:28:20
URL: http://josssiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0