Back from backen

Hej! Dagen har varit super, men starten på dagen var inte lika super.. Jag lyckades missa bussen! Det är inte ofta jag gör det, men såklart så ska det hända dagen jag ska till Agnäs. Så jag ställde mig vid sidan av vägen och väntade på att en bil skulle komma så jag kunde lifta. En körde förbi och då var jag nära på att gå hem, men jag kände verkligen inte för att sitta hemma och göra ingenting när solen strålade. Det kom en till bil och den stannade.

Så jag tog mig till skolan och med bussen till Agnäs! Här är några bilder som tagits under dagen.

Sofia & Jag

Viccy & Amanda


Josse & jag som sitter och leker cool ;)

Där har ni min dag i lite text och bilder. pusss/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0