Underbaraste

Tog 16.15 bussen in till stan idag. Janne & Ewelina hämtade upp mig och så for vi till stallet. Jag red Amir på banan med nya dressyrsadeln och det gick sååå bra♥ Han var avslappnad och gick precis där jag ville ha honom. I galoppen höll han sig i en låg form när jag gjorde tempoväxlingar och han var hur fin som helst! Red lite över en timme och sedan fick han komma in och äta. Tror nog han var lika nöjd som jag :)

      
När jag kom tillbaka till stallet satte jag mig i fikarummet och pluggade medan jag väntade på att Ewelina skulle komma tillbaka från travbanan. Sedan följde jag med henne hem och här är jag nu. Ska lägga mig och va social med Ewe nu.
God natt/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0